• Якісно
  • Швидко
  Головна   Контакти   Послуги     Офіційна інформація     Коментарі   Кабінет споживача  

Лубни водоканал

Повідомлення про необхідність прийняття співвласниками будинку рішення про модель організації договірних відносин

КП «Лубни-водоканал» інформує, що відповідно до ст.12 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", який вступив у силу 01.05.2019, та п.6 "Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.

Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України. Такі договори затверджено окремо для різних моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір та колективний договір про надання комунальних послуг) та для різних категорій споживачів (індивідуальний споживач, колективний споживач).

Згідно з п.4 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги" не пізніше, як протягом одного року з дня введення в дію цього Закону (тобто не пізніше 1 травня 2020 року) співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов'язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг (крім послуг з постачання електричної енергії та природного газу) щодо кожного виду комунальної послуги згідно з частиною першою ст.14 цього Закону, а виконавці комунальних послуг – укласти із такими співвласниками договори про надання відповідних комунальних послуг відповідно до обраної співвласниками моделі організації договірних відносин.

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини першої ст. 4 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" Кабінетом Міністрів України постановою від 05.07.2019 № 690 затверджено:

– Правила надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

– типовий договір з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем);

– типовий договір з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (без обслуговування внутрішньобудинкових систем);

– типовий договір з індивідуальним споживачем у будівлі, приміщення якої є самостійними об'єктами нерухомого майна, про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

– типовий договір з колективним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

– типовий колективний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

які регулюватимуть відносини між суб'єктами господарювання, що провадять господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення, та споживачами цих послуг.

Прийняття рішень співвласників багатоквартирного будинку про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг здійснюється відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», яким передбачено, що такі рішення мають прийматися на зборах співвласників. Рішення вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.

Згідно із частиною першою статті 14 Закону за рішенням співвласників багатоквартирного будинку/ уповноваженого органу управління об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, прийнятим відповідно до закону, договір про надання комунальної послуги укладається з виконавцем відповідної комунальної послуги, визначеним ст. 6 цього Закону:

- кожним співвласником багатоквартирного будинку самостійно (індивідуальний договір без обслуговування внутрішньобудинкових мереж);

- кожним співвласником багатоквартирного будинку самостійно (індивідуальний договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових мереж);

- від імені та за рахунок усіх співвласників багатоквартирного будинку управителем або іншою уповноваженою співвласниками особою (колективний договір);

- ОСББ або іншою юридичною, особою, яка об'єднує всіх співвласників такого будинку та в їхніх інтересах укладає відповідний договір про надання комунальних послуг (договір з колективним споживачем).

Співвласники багатоквартирного будинку/ОСББ самостійно обирають одну з моделей організації договірних відносин, визначену частиною першою ст.14 Закону, за кожним видом комунальної послуги (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії). У межах одного багатоквартирного будинку дозволяється обрання різних моделей організації договірних відносин за різними видами комунальних послуг.

Вибір співвласниками багатоквартирного будинку моделі організації договірних відносин та укладення відповідного договору із виконавцем комунальної послуги безпосередньо впливає на структуру платіжки споживача.

Враховуючи вищевикладене, підприємство наголошує на необхідності прийняття співвласниками багатоквартирного житлового будинку рішення визначившись з моделлю організації договірних відносин з КП «Лубни-водоканал» як виконавцем комунальних послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

Якщо співвласники багатоквартирного будинку самостійно не оберуть одну з моделей організації договірних відносин між виконавцем відповідної комунальної послуги та кожним співвласником будинку після 1 травня 2020 року буде укладено індивідуальний договір про надання комунальної послуги з урахуванням особливостей, визначених частиною сьомою ст. 14 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

Пропонуємо ознайомитись з моделями договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого   водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого   водовідведення» в розділі «Договір» на головній сторінці.

КП «Лубни-водоканал» нагадує

100020032020

КП «Лубни-водоканал» нагадує: карантин - не привід не платити за воду.

Шановні споживачі!

КП «Лубни-водоканал» Лубенської міської ради незважаючи на запровадження карантинних заходів працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Сьогодні коронавірус суттєво змінив життя кожної окремої людини і нашого суспільства в цілому.

Велика кількість обмежень, пов’язаних з цим, суттєво позначились і на роботі нашого підприємства. З 210 чоловік колективу «Лубни-водоканалу», майже 80% – це працівники, які щодня у режимі 24/7 забезпечують технологічні процеси очищення питної води та каналізування стоків міста. Вони не можуть піти на карантин, тому що місту зараз, як ніколи, задля епідемічної безпеки населення потрібна чиста питна вода і своєчасне відведення стоків. Звісно, нам довелось скоротити певні процеси, деякі робочі питання наші фахівці опрацьовують вдома. Лише не значна частина колег, підтримуючи протиепідеміологічні заходи, прийняли пропозиції піти у незаплановані відпустки. Однак аварійно-відновлювальні бригади КП «Лубни-водоканал» працюють кожного дня, оперативно вирішуючи проблеми, що виникають на мережах водопроводу та каналізації. Аби не лишати людей без води у кранах, на час карантину ми обмежили кількість планових ремонтів, які потребують відключення води. Слюсарі-ремонтники, електромонтери, машиністи, оператори очисних споруд, водії спецтехніки, лаборанти та багато інших фахівців щоденно наполегливо і самовіддано працюють для того, щоб в Ваших домівках була вода і відводились стоки. Адже особиста гігієна в умовах карантину стає вкрай важливим елементом профілактики хвороби та уникнення інфікування. Кожен з нас споживає 2-3 літри води з їжею та напоями, а ще 150-200 – щодня змиває в каналізацію.

Контроль якості питної води є одним з найголовніших напрямків роботи КП «Лубни-водоканал». Навіть в умовах карантину, працівники лабораторії, як завжди, ретельно проводять дослідження кожної проби води, як за хімічними, так і за бактеріологічними показниками, які планово відбираються у контрольних точках по місту. Знезараження питної води проводиться згідно «Інструкції із застосуванням гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення КП «Лубни-водоканал» Лубенської міської ради».

       Працівниками лабораторії систематично перевіряється робота ВЗМ №1,2,3, де проводиться знезараження питної води гіпохлоритом натрію із записами в журналі і перевіряється наявність інструкцій, методик, наявність реактивів для визначення залишкового хлору в питній воді і проводиться його визначення.

Дослідження проводяться за органолептичними, фізико-хімічними та бактеріологічними показниками. Результати свідчать про те, що вода, яку споживають містяни, повністю безпечна та відповідає державним вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

З початком пандемії КП «Лубни-водоканал» терміново налагодив виробництво додаткових обсягів гіпохлориту натрію, розчин якого використовують комунальні служби Лубен для знезараження об’єктів соціального призначення, під’їздів, ліфтів, зупинок тощо. Незаплановані витрати сировини на виготовлення цих дезінфікаторів не підлягають обговоренню – це життєво необхідно для міста, бо люди повинні бути максимально захищені від коронавірусу під час епідемії. Однак перед нами постала потреба швидко поповнювати запаси сировини для виготовлення гіпохлориту натрію, щоб не мати перебоїв надалі.

Мийте руки, пийте більше води та будьте здорові! А ми попіклуємося про те, щоб ви і надалі цілодобово отримували якісну питну воду 24 години на добу 7 днів на тиждень!

Від оплати кожного споживача залежить безперебійна робота підприємства. Карантин вніс свої корективи у звичне життя кожного громадянина, але просимо бути відповідальними та не створювати собі накопичення боргів! Ми щиро вдячні всім хто своєчасно сплачує за послуги водопостачання та водовідведення. На період карантину КП «Лубни-водоканал» не буде нараховувати пеню, або обмежувати надання послуг за несвоєчасну оплату. Але, така тимчасова заборона не означає, що держава дозволяє не платити за водопостачання та водовідведення. Після закінчення карантину, підприємство буде вимушене застосовувати передбачені законодавчими актами штрафні санкції до повного погашення суми наявної заборгованості, адже за березень борги за послуги водоканалу зросли в порівнянні з попередніми місяцями. А саме: станом на 1 квітня заборгованість населення становить 2 533 258 грн. ( для порівняння станом на 1 березня ця сума складала 2 387 737 грн ). Якщо порівняти рівень оплати послуг , то в березні надійшло коштів на 172 225 гривень менше ніж в лютому 2020 року. Наразі холодне водопостачання в будинках лубенців ми відключаємо лише у виключних випадках, а саме якщо аварійну ситуацію по-іншому ліквідувати технічно неможливо.

На час карантину ми призупинили особистий прийом споживачів, запровадивши дистанційне обслуговування через телефонні дзвінки, електронні листи, особисті кабінети, Вайбер. Нагадуємо, що оплатити послуги можна також в Особистому кабінеті на сайті КП «Лубни-водоканал» через додаток «Приват-24», як населенню так і юридичним особам. Ми постійно розширюємо список питань, які можна вирішити дистанційно. Сподіваюсь, більшість наших клієнтів з розумінням поставилися до таких обмежувальних заходів.

З початком карантинного режиму рівень оплати споживачами КП «Лубни-водоканал» за використані послуги з водопостачання та водовідведення істотно знизився. Нагадуємо, що від сплати рахунків за послуги водопостачання та водовідведення залежить стабільна робота нашого підприємства, а отже і безперебійне водопостачання та водовідведення у Ваших будинках.

Незважаючи на карантин підприємству необхідно сплачувати:

- за закупівлю реагентів для знезараження питної води,

- за електроенергію, що витрачається на підготовку питної води та водовідведення,

- купівлю необхідних матеріалів для проведення ремонтних робіт на водопровідних і      каналізаційних мережах,

- за запчастини і пальне для спецтехніки,

- зарплату та забезпечуємо засобами індивідуального захисту тих, хто забезпечує стабільне водопостачання та водовідведення в складних умовах карантину. Це далеко не повний список!

Інших джерел надходження коштів, крім як оплати за спожиту воду та водовідведення, в нас немає. Тільки дякуючи підтримці Лубенської міської ради, яка надає фінансову допомогу, виділяючи бюджетні кошти для забезпечення безперебійного водопостачання міста, КП «Лубни-водоканал», в цей не простий для всього населення час, має змогу виконувати свою роботу по ремонту та відновленню мереж при виникненню аварійних ситуацій, а також сплачувати свої зобов’язання перед постачальниками. Але наше підприємство не єдине, яке потребує фінансової допомоги. Є комунальні та інші господарства , які залишились на одинці з проблемами при введені карантину, і які також потребують фінансової допомоги від міської ради. Епідемія коронавірусу демонструє нам наскільки ми всі вразливі і наскільки залежні від поведінки інших людей, а також те, що ми можемо захищатися та зміцнювати один одного, діючи спільно.

Давайте дотримуватись вимог карантину – без потреби не виходити з дому, дотримуватись соціальної дистанції, частіше мити руки, пити більше води і якомога більше питань вирішувати дистанційно.

Ми закликаємо Вас знайти можливість сплати за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення, та допомогти своїм близьким і рідним старшого віку оплатити рахунки за допомогою онлайн сервісів.

 Адміністрація КП «Лубни-водоканал»

ОПЛАТА ОНЛАЙН

Шановні абоненти!

   Запровадження карантину змінив сьогодні як життя кожної окремої людини так і роботу КП «Лубни-водоканал» також. Велика кількість обмежень, пов’язаних з цим, суттєво позначились на роботі підприємства. Наші працівники, щодня у режимі 24/7 забезпечують технологічні процеси очищення питної води та каналізування стоків міста. Вони не можуть піти на карантин, тому що місту зараз, як ніколи, задля епідемічної безпеки населення потрібна чиста питна вода і своєчасне відведення стоків. На час карантину ми призупинили особистий прийом громадян відділом збуту, запровадивши дистанційне обслуговування через телефонні дзвінки, електронні листи, особисті кабінети, Вайбер. Карантин вже зараз негативно позначається на рівні оплат за спожиту воду. Кожен має бути свідомий того, що затримуючи оплату, він ставить комунальну сферу міста перед загрозою. Від ваших платежів напряму залежить робота нашого підприємства, а отже і безперебійне водопостачання та водовідведення у ваших домівках!

 

   Для зручності оплати за послуги водопостачання та водовідведення на офіційному сайті КП «Лубни-водоканал» з’явилась послуга оплати онлайн по «Приват 24» для Населення та Юридичних осіб.

   Для того щоб скористатися даною послугою в лівій частині під логотипом КП «Лубни-водоканал» знаходяться два посилання, оберіть вам необхідне.

 

                                                                                                                          з повагою адміністрація КП «Лубни-водоканал»

КП «Лубни-водоканал» запроваджує запобіжні заходи

uvaga

КП «Лубни-водоканал» запроваджує запобіжні заходи.

Відповідно до рішення Уряду щодо введення в країні тритижневого карантину та обмеження на проведення масових зборів, КП «Лубни-водоканал» вимушене запровадити запобіжні профілактичні заходи з метою мінімізації ризику поширення коронавірусу. В період з 18 березня по 3 квітня 2020 року буде обмежено можливість відвідування приміщень підприємства.

Обслуговування населення здійснюватиметься в електронному або телефонному режимах:

  1. oтелефон стаціонарний0 (53-615) 6-22-80,
  2. oтелефон мобільний (МТС) - 066-016-94-44;
  3. oViber: 0954904330 (для фото показників лічильника, із вказівкою особового рахунку та адреси)

    В телефонному режимі можна отримати (або надати) наступну інформацію:
    – про стан розрахунків на особовому рахунку та про обсяги нарахувань;
    – про діючі тарифи та норми;
    – про порядок реєстрації пільги;

– про порядок зміни зареєстрованих осіб;
– про порядок укладання договору на послуги;
– передати показники лічильника тощо.

Прохання до споживачів з характерними зовнішніми проявами ГРВІ, без нагальної потреби не контактувати з працівниками підприємства.

Не допускаються до роботи фахівці з ознаками інфекційного захворювання.

Більшість питань можна вирішити дистанційно зареєструвавшися в «Особистому кабінеті» за адресою https://kp-lubny.telsys.net.ua або сайті підприємства http://www.lubny-vodokanal.org.ua.

Ми дбаємо про безпеку, тому з метою попередження розповсюдження коронавірусу, вводимо протиепідеміологічні заходи.

Приймальня: тел. 7-67-89, e-mail:lubny-vodokanal@ukr.net

Диспетчерська служба 6-22-72 (цілодобово)

Просим вибачення за тимчасові незручності та заздалегідь вдячні за розуміння.

 

 

Адміністрація КП «Лубни-водоканал»

Розробка сайту та співпраця lubny.poltava.ua

Top
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #c6c688 #da2542 #29783d