• Якісно
  • Швидко
  Головна   Контакти   Послуги     Загальна інформація     Коментарі   Кабінет споживача  

Лубни водоканал

Скарга на Лубенське телебачення

 

 firmen blank

  1.  

    ТОВ « Телекомпанія «Лубни»

    Адреса телекомпанії: 

    Полтавська обл., 

    м. Лубни, 

    вул. Грушевського, 18

     

    факс (05361) 70-978 

    e-mail:

    Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.">Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

    Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.">Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. 

     

    Копія:

    Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення

    Вул. Прорізна, 2, м. Київ, 01601

    E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.">Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.">Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

    Тел./факс: (044) 278-74-90

     

    Представнику Національної ради в області

    Миронович Лілії Миколаївні

    пров. Шкільний, буд.4, кім. 4,
    м. Полтава, 36003

    Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.">Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.">Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

     

     

  2. 1.Скарга

 

На перекручування інформації, зловживання свободою діяльності телерадіоорганізацій , порушення прав на захист прав телеглядачів, радіослухачів, спотворення права на спростування чи власного тлумачення обставин справи ТОВ « Телекомпанія «Лубни»

 

  1. 2.Клопотання про вилучення матерiалу з передач ТОВ « Телекомпанія «Лубни»

 

19 жовтня в мережі Інтернет та в ефірі місцевого телебачення міста Лубни Полтавської області в час виділений для ефіру ТОВ « Телекомпанія «Лубни» заявилася передача під назвою «водоканальне свавілля» в якій певні особи спробували викласти свою суб’єктивну думку щодо порядку врегулювання договірних відносин в комунальній сфері і зазначили про ряд порушень і злочинів вчинених на міському водоканалі.

Відео розміщено в мережі Інтернет на сторінці Міська телекомпанія Лубни https://www.youtube.com/watch?v=gr-WOxP7RqY відеохостингу YouTube. (далі по тексту Відео 1)

Зважаючи на те, що свавілля це необмежена влада і відсутність законності, важко погодитись навіть з назвою програми, адже виступаючі заявляли про свої численні начебто перемоги в судах.

Громадяни і підприємства відповідно до принципу повноти і точності інформації, передбаченому статтею 5 Закону України “Про інформацію”, мають право очікувати відповідності фактів, що про них повідомляються, дійсним обставинам.

З незалежних від нас причин при створенні програми не було запрошено іншої сторони та представників органів, які регулюють порушене питання, а тому виступаючі не лише висловили тільки своє бачення, але й зазначили цілий ряд неправдивих стверджень.

З метою зменшення негативного впливу від одностороннього висвітлення подій підприємство через уповноваженого довіреністю представника звернулося до ТОВ « Телекомпанія «Лубни» з усним клопотанням про надання ефірного часу для вiдповiдi, спростування та власного тлумачення обставин справи.

Таке право начебто було реалізовано і в приміщенні КП «Лубни-водоканал» Лубенської міської ради Полтавської області було знято інтерв’ю уповноваженого представника підприємства з викладенням відповіді на вищевказану передачу.

Однак 23.10.2015 року в мережі Інтернет та в ефірі місцевого телебачення міста Лубни Полтавської області в час виділений для ефіру ТОВ « Телекомпанія «Лубни» було опубліковане нове відео «Спростування» водоканалу, яке через попередньо здійснений монтаж відзнятого матеріалу не тільки не висвітлювало змісту прес-релізу надісланого на адресу телекомпанії, але й фактично перекручувало зміст тексту проголошеного представником підприємства.

Відео розміщено в мережі Інтернет на сторінці Міська телекомпанія Лубни https://www.youtube.com/watch?v=IvJmo8YUM3A відеохостингу YouTube. (далі по тексту Відео -2)

Недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності (неповні або перекручені).

Згідно з частиною третьою статті 277 ЦК негативна інформація, поширена про особу, вважається недостовірною, якщо особа, яка її поширила, не доведе протилежного (презумпція добропорядності). Негативною слід вважати інформацію, в якій стверджується про порушення особою, зокрема, норм чинного законодавства, вчинення будь-яких інших дій (наприклад, порушення принципів моралі, загальновизнаних правил співжиття, неетична поведінка в особистому, суспільному чи політичному житті тощо) і яка, на думку позивача, порушує його право на повагу до гідності, честі чи ділової репутації.

Спростування поширеної недостовірної інформації повинно здійснюватись незалежно від вини особи, яка її поширила.

Вилучивши переважну частину відзнятого матеріалу, доповнивши ефір вставками, змінивши місцями в просторі часу відповіді представника підприємства ТОВ «Телекомпанія «Лубни» порушила принцип рівності сторін, добросовісності діяльності та унеможливила право на відповідь

Відповідно до законодавства право на відповідь застосовується, зокрема, у випадку наявності фактичних помилок або неточностей у розповсюдженій інформації. Що стосується публічних осіб, діяльність яких знаходиться у сфері підвищеної уваги ЗМІ, то право на відповідь може слугувати захистом у випадку критики “не на ту адресу” або надмірної критики. Правом на відповідь надається можливість скористатися у випадку некоректного викладення відомостей через дисонанс із контекстом або по іншим причинам, а також у випадку оприлюднення думок та оцінок, які не підлягають спростуванню.

В оприлюдненому Відео 1 - ТОВ «Телекомпанія «Лубни» КП «Лубни-водоканал» було звинувачено у корупції (див. відео №1 4хв 59 сек.), але вироку суду або адміністративного протоколу про скоєння корупційних дій не складалося і не виносилося, про те, що вартість послуг нараховувалася «в геометричній прогресії» (див. відео №1 1 хв. 03 сек.), недостовірна інформація про результати розглядів судових інстанцій (див. відео №1 1 хв. 43 сек. та 1 хв. 49 сек.), було заявлено про заробітну плату директора підприємства у 18 тис. грн.. (див. відео №1 5 хв. 16 сек.) та інші обставини і припущення, які підлягали спростуванню і могли бути врегульовані шляхом оприлюднення відзнятої відповіді. Також представник підприємства пояснював, чому саме, на думку адміністрації, у Відео 1 виступаючі критикують владу та водоканал, вказав на порушення, які були встановлені в діях виступаючих та підстави для виникнення конфлікту у осіб в Відео-1, що критикували водоканал.

Під час зйомки Відео 2 також було вказано на готовність водоканалу до розгорнутої передачі та обґрунтування своєї позиції. Запропоновано висвітлення подій без політичного втручання. Майже 70% відзнятого матеріалу в програму Відео-2 не ввійшли.

Всупереч цьому, ТОВ «Телекомпанія «Лубни», здійснила монтаж відзнятого відео-2, за результатами оприлюднення якого було завдано шкоди діловій репутації комунального підприємства, зокрема під час ефіру Відео-2, коли виступаючий спростовував недостовірну інформацію проголошену про «заробітну плату директора водоканалу у 18 тис.» було показано декларацію директора Куліченка М.М. в якому ТОВ «Телекомпанія «Лубни» допустила вставку (див. відео 2   4 хв. 10 сек. до 4 хв. 17 сек.) 96774 /12 =8064 грн. з одночасним збільшенням результату ділення на екрані.

Такі дії є маніпуляцією відносно глядачів та спотворюють право на отримання достовірної інформації оскільки в декларації зазначається «заробітна плата, інші виплати та винагороди, нараховані (виплачені) декларанту відповідно до умов трудового або цивільно-правового договору. В той же час таке доповнення вважаємо перекручуванням змісту оголошеного бо за функціональним призначенням доплати й надбавки є самостійними елементами заробітної плати, які призначаються для компенсації або винагороди за суттєві відхилення від нормальних умов праці, котрі не враховано в тарифних ставках і посадових окладах. Вони відрізняються від тарифної заробітної плати (посадового окладу) необов'язковістю і непостійністю, а також рухливістю залежно від співвідношення фактичних і нормативних умов праці. Закон України «Про оплату праці» передбачає, що умови запровадження і розміри надбавок, доплат, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються в колективному договорі з дотриманням норм і гарантій чинного законодавства і згідно з генеральною та галузевими (регіональними) угодами.

В декларації було зазначено також допомогу на оздоровлення, відпускні, витрати на відрядження, інші виплати здійснені відповідно до колективного договору та винагороди, нараховані декларанту відповідно до умов трудового або цивільно-правового договору тобто ТОВ «Телекомпанія «Лубни», яка зосередила увагу глядачів на результати ділення спотворила інформацію і дозволила вважати, що 8064 грн. є зарплатою директора, що є неправдою.

За положеннями ч. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» під час розгляду вимог споживача про відшкодування збитків, завданих недостовірною або неповною інформацією про продукцію чи недобросовісною рекламою, необхідно виходити з припущення, що у споживача немає спеціальних знань про властивості та характеристики продукції, яку він придбаває. Таким чином розповсюджуючи зняту та змонтовану програму (Відео 2) ТОВ «Телекомпанія «Лубни» потрібна була зважати, що глядач не є спеціалістом в бухгалтерському обліку, в тому числі в аспектах нарахування заробітної плати, і не допускати сприйняття цифри 8064 грн. зарплатою директора.

Законодавчі норми, що регулюють право на відповідь, містяться, зокрема, у статті 43 Закону України “Про телебачення і радіомовлення”.

Телерадiоорганiзацiя зобов'язана надавати громадянам чи представникам органiзацiй, iнтересам яких заподiяно шкоди розповсюдженою iнформацiєю, можливiсть вiдповiдi, спростування чи власного тлумачення обставин справи.

Стаття 40. Захист прав телеглядачів, радіослухачів

Забезпечуючи умови для задоволення інформаційних потреб громадян України, юридичних осіб і державних органів, ЗМІ зобов'язані за законом самостійно нести негативні наслідки розповсюдження інформації, яка порушує права окремих осіб.

З Відео-2 було вирізано більшу частину заперечень та тлумачень власної думки підприємства щодо стверджень викладених у Відео-1.

Слід відмітити, що згідно із ст. 327 Цивільного кодексу України, управління майном, що знаходиться в комунальній власності, здійснюють територіальна громада і створені нею органи місцевого самоврядування.

Статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" управління об'єктами житлово-комунального господарства віднесено до власних повноважень органів місцевого самоуправління. Виконання органами місцевого самоврядування власних повноважень здійснюється у тому числі через створені ними підприємства.

У Відео-1 виступаючі виклавши неспростовані через дії ТОВ «Телекомпанія «Лубни» критикували міського голову Грицаєнка О.П., що є кандидатом в міські голови, а також поширили недостовірну інформацію відносно директора КП «Лубни-водоканал», який теж є кандидатом в депутати в Лубенську міську раду. Дії ТОВ «Телекомпанія «Лубни», які полягали в маніпулюванні даними та громадською думкою, унеможливленні викласти власну позицію матимуть значні негативні результати для ділової репутації підприємства, створюватимуть негативну позицію виборців відносно учасників виборчого процесу – тобто діючого міського голови Грицаєнка О.П., як кандидата на наступну каденцію, а також керівника водоканалу, як кандидата в депутати.

Слід відмітити, що у Відео-1 та Відео-2 в якості опонентів водоканалу було викладено інтерв’ю п. Гусаренко (відео-1, яка є кандидатом в депутати міської ради) та п. Больбота (відео-2, який теж є кандидатом в депутати до міської ради).

За таких умов вважаємо, що мало місце порушення ліцензійних умов, Закону України “Про телебачення і радіомовлення” та порушення виборчого законодавства.

Поширені Відео-1 та Відео-2 є перекручуванням інформації та зловживанням свободою діяльності телерадіоорганізацій.

Ст.. 42 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” Недопустимість перекручення інформації передбачає, що особа, в якої беруть iнтерв'ю, або особа, яка надала iнформацiю для телерадiоорганiзацiї, має право вимагати у письмовiй формi перегляду чи прослуховування готового матерiалу перед його трансляцiєю, а в разi незгоди - вилучення матерiалу з передачi. Спростовувати розповсюдженi телерадiоорганiзацiєю данi, що не вiдповiдають дiйсностi, або принижують честь i гiднiсть громадян.

Умислом журналіста та/або службової особи засобу масової інформації є таке їх/її ставлення до поширення інформації, коли журналіст та/або службова особа засобу масової інформації усвідомлювали недостовірність інформації та передбачали її суспільно небезпечні наслідки.

Законом України "Про інформацію" закріплено гарантії діяльності засобів масової інформації та журналістів, оскільки професія зобов’язує журналіста першим опинятися в гущині подій, осягати глибинний зміст явищ, причини і наслідки і витлумачувати їх для загалу.

Журналіст та/або засіб масової інформації звільняються від відповідальності за поширення інформації, що не відповідає дійсності, якщо суд встановить, що журналіст діяв добросовісно та здійснював її перевірку. Перевірки інформації про корупцію, заробітну плату, нарахування вартості послуг в геометричній прогресії та інших обставин – не відбулося.

Зважаючи на те, що спростовування інформації не відбулося, а юридичній особі завдано шкоди шляхом поширення недостовірної інформації,

ПРОШУ:

  1. 1.ТОВ «Телекомпанія «Лубни» вилучити Відео-1 та Відео-2 з усіх наявних в телекомпанії інформаційних ресурсів.
  2. 2.Розмістити інформацію на офіційних вебресурсах ТОВ «Телекомпанія «Лубни», будь-яких інших джерелах оприлюднення інформації, які використовує зазначена телекомпанія інформацію, що Відео-1 та Відео-2 вилучено в зв’язку з спростуванням КП «Лубни-водоканал» зазначеної інформації.
  3. 3.ТОВ «Телекомпанія «Лубни» реалізувати право на відповідь КП «Лубни-водоканал» шляхом оприлюднення інтерв’ю представника КП «Лубни-водоканал» без монтажу, з попереднім переглядом відповідної передачі перед її трансляцією. Спростування КП «Лубни-водоканал» випустити в ефір в тій кількості та в той же час коли було оприлюднено Відео-1.
  4. 4.Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення розглянути цю скаргу та вирішити питання про винесення попередження ТОВ «Телекомпанія «Лубни» та, за наявності підстав, розглянути питання про позбавлення чи припинення ліцензії.
  5. 5.Про результати розгляду заяви та клопотання повідомити заявника письмово.

 

 

            24.10.15                                                                         Директор КП «Лубни-водоканал»                             підпис                                               М.М. Куліченко

 

 

Судова практика

 Судова практика КП "Лубни-водоканал"

щодо стягнення заборгованості за відведення дощових та талих вод
 (стосується юридичних осіб)

                   1.   Справа № 917/164/15       "07" липня 2015 р.

                   2.   Справа № 917/336/15      "14" липня 2015 р.

                   3.   Справа № 917/1807/14    "15" квітня 2015 р.

СУДОВИЙ НАКАЗ 16 червня 2014 року

УХВАЛА про відкриття наказного провадження 08.10.2014

Оголошення

О г о л о ш е н н я

 

 Для абонентів КП «Лубни-водоканал», мешканців міста Лубни Полтавської області, щодо зміни
тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення.

Згідно Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 160 від 02.02.2017 року, якою Відповідно до пункту 2 частини першої статті 6 Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», пункту 13 частини першої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 10 березня 2016 року № 302, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 квітня 2016 року за № 593/28723, Процедури встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженої постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 24 березня 2016 року № 364, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2016 року за № 643/28773, внесено зміни до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення» та встановлено Комунальному підприємству «Лубни-водоканал» Лубенської міської ради Полтавської області тарифи наступних категорій:
Для споживачів - мешканців приватного сектору та юридичних осіб і фізичних осіб підприємців:
- На централізоване водопостачання – 10,00 грн. за 1 куб. метр
( з податком на додану вартість);
- На централізоване водовідведення – 14,90 грн. за 1 куб. метр
( з податком на додану вартість);
Загальна вартість послуг з водопостачання та водовідведення ( з податком на додану вартість) становить - 24,90 грн. за 1 куб. метр.

 

Згідно Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 161 від 02.02.2017 року, якою відповідно до пункту 2 частини першої статті 6 Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», пункту 13 частини першої статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Процедури встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), затвердженої постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 15 січня 2015 року № 13, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 05 лютого 2015 року за № 136/26581, Порядку формування тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 10 березня 2016 року № 303, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 квітня 2016 року за № 499/28629, внесено зміни до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26 листопада 2015 року № 2868 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) суб'єктам господарювання, які є виконавцями цих послуг», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 11 січня 2016 року за № 24/28154 (із змінами), та встановлено Комунальному підприємству «Лубни-водоканал» Лубенської міської ради Полтавської області тарифи наступних категорій:
Для споживачів - мешканців багатоквартирних будинків ( з використанням внутрішньо будинкових систем):
- На централізоване водопостачання – 10,34 грн. за 1 куб. метр
( з податком на додану вартість);
- На централізоване водовідведення – 15,31 грн. за 1 куб. метр
( з податком на додану вартість);
Загальна вартість послуг з водопостачання та водовідведення ( з податком на додану вартість) становить - 25,65 грн. за 1 куб. метр.
Вказаний тариф застосовується для мешканців багатоквартирних будинків. Відповідно до п. 1 Закону № 417-19 «ПРО ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ У БАГАТОКВАРТИРНОМУ БУДИНКУ», Багатоквартирний будинок – житловий будинок, в якому розташовано три чи більше квартири.

 

 

Зміна вартості послуг буде проводиться з 15.02.2017 року.
Відповідно вимог нормативно-правових актів у сфері надання житлово-комунальних послуг та згідно договірних умов, в разі зміни тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення, розрахунки проводяться з дня затвердження нових тарифів.
Довідки за телефоном: 6-22-80;

 

 

                                   

* * * * * * * * * * * *

Згідно пункту 2.2 розділу II Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 №390 «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» інформуємо про намір встановлення тарифу на послуги централізованого постачання холодної ходи, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем)

 

 

* * * * * * * * * * * *

Шановні мешканці міста Лубни.

      КП «Лубни-водоканал» повідомляє, що з 01.02.2015 року вводиться в дію новий  тариф на послуги з водопостачання та водовідведення і становитиме :
                    З  ВОДОПОСТАЧАННЯ  -  6,83 грн. за 1 куб. м. (з ПДВ)
             З  ВОДОВІДВЕДЕННЯ    -  8,78 грн. за 1 куб. м.(з ПДВ)
                    Загальна вартість        - 15,61 грн. за 1 куб. м. (з ПДВ)

      Пропонуємо споживачам, які проводять оплату за показниками лічильників води, розрахуватися за надані Водоканалом послуги до 27.01.15 року.  
     Додатково повідомляємо, що починаючи з 01.02.15 року, всі обрахунки будуть проводитися за ново встановленими тарифами з водопостачання та водовідведення.
     В тому разі, коли  інформація про кількість отриманих абонентом  послуг з водопостачання та водовідведення буде надходити у КП «Лубни-водоканал» після 01.02.2015 року, розрахунок буде проводитися по ново встановленому тарифу.

     Нагадуємо, що оплату за водовідведення по лічильнику гарячої води потрібно проводити у КП «Лубни-водоканал». З 01.02.2015 року  тариф на водовідведення становитиме – 8,78 грн. за 1 куб. м. (без врахування пільг).
Довідки за телефоном: 57-36.
 

Вдячні за розуміння.

 

* * * * * * * * * * * *

 Клієнтам, що мають заборгованість. Повідомляємо, що підприємством активно проводиться робота по примусовому стягненню заборгованості за надані послуги, при цьому сама по собі відсутність письмового договору  між сторонами не може бути підставою для відмови в позові про стягнення заборгованості за фактично  надані послуги.   Відповідно до ст. 625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановлено індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Розгляд справ здійснюється ЗАОЧНО.
Після вступу в силу судового рішення підприємство звертається до Відділу державної виконавчої служби Лубенського міськрайонного управління юстиції з заявою про примусове виконання виконавчого листа, на майно боржника накладається арешт, та покладаються додаткові витрати  повязані з примусовим виконанням.
Тож закликаємо усіх своєчасно розраховуватись за спожиті послуги.
З прикладами судових наказів можливо ознайомитись за наступними посиланнями


* * * * * * * * * * * *

 До уваги споживачів КП "Лубни-водоканал"!

 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Спростування недостовірної інформації поширеної 19 жовтня в мережі Інтернет та в ефірі місцевого телебачення заявилася передача під назвою «водоканальне свавілля»

 КП "Лубни-водоканал" повідомляє, що ТОВ Міська телекомпанія "Лубни" допустила перекручування фактів та поширення недостовірної інформації про підприємство. Текст направленої скарги дивись за цим посиланням.

 

 

Рішення місцевої ради

в розробці

invest titul

Текст програми фінансової підтримки

 

Освоєні кошти по програмі

 

Розробка сайту та співпраця lubny.poltava.ua

Top
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #c6c688 #da2542 #29783d