Головна   Контакти   Послуги     Загальна інформація     Коментарі   Кабінет споживача  

Доводимо до лубенців наступну інформацію

Доводимо до лубенців наступну інформацію від
М І Н І С Т Е Р С Т В А СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ (Мінсоцполітики) за підписом заступник Міністра -
Віталія МУЗИЧЕНКО
У зв’язку з тривалістю осінньо-зимового періоду 2020/21 року під час процесу трансформації та укрупнення районів в умовах встановлення Урядом карантину та запровадження протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусомSARS-CoV-2, Міністерство соціальної політики на виконання пункту 6.1 протоколу № 132 засідання Кабінету Міністрів України, що відбулося 28.12.2020 під головуванням Прем’єр-міністра України Шмигаля Д. А., щодо вжиття заходів для забезпечення прийняття від громадян документів, необхідних для призначення та надання населенню житлових субсидій, звертає увагу на наступне.
Головним механізмом забезпечення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг є програма житлових субсидій, яка діє в Україні вже понад 20 років.
Завдяки програмі житлових субсидій малозабезпечені громадяни оплачують не повну вартість житлово-комунальних послуг, а лише частину платежу, яка залежить від розміру середньомісячного сукупного доходу домогосподарства в розрахунку на одну особу. Щоменші доходи домогосподарства, то меншою є частка обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги.
Відповідно до норм Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 ,,Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (зі змінами) (далі – Положення), житлова субсидія призначається за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальніпослуги в межах соціальної норми житла, соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами і розміром обов’язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Обласні, Київська міська державні адміністрації
Пунктом 9 Положення передбачено, що призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, і державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі – структурні підрозділи з питань соціального захисту населення). Для призначення житлової субсидії особа подає до органу соціального захисту населення заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами.
З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).
Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі ‒ посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України ,,Про електронні документи та електронний документообіг”, ,,Про електронні довірчі послуги”, ,,Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.
З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи. Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні. Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачі в житлових субсидій. При розгляді справ щодо призначення житлової субсидії просимо враховувати роз’яснення Мінсоцполітики надані листами від 29.09.2020 № 13778/0/2-20/56, від 09.12.2020 № 17211/0/2-20/56, від 11.12.2020 № 17334/0/2-20/56 та від 29.12.2020 № 18345/0/2-20/56.
Враховуючи зазначене просимо провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення та надавачів житлово-комунальних послуг, а також забезпечити розміщення на офіційних сайтах місцевих органів влади звернення до громадян щодо можливості оформлення житлових субсидій.
У інформаційних повідомленнях також варто зазначити, що відповідно до постанови КабінетуМіністрівУкраїни від 23.12.2020 № 1324 до середньомісячного сукупного доходу осіб, яким надаються державні допомоги, розміру призначеної їм житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, враховуватися не буде.
Просимо довести зміст цього листа до голів районних державних адміністрацій та виконавчих комітетів міст обласного значення. В тижневий термін в установленому порядку поінформувати Мінсоцполітики про виконання поставленого завдання.

Через борги за воду заберуть субсидію.

До уваги користувачів субсидії та пільг, які мають заборгованоність за послуги з водопостачання та/ або водовідведення!
Задля можливості отримання відшкодувань за комунальні послуги по пільгам (у готівковій формі) й субсидій, рекомендуємо абонентам терміново провести оплату заборгованості за послуги з водопостачання і водовідведення.
Відповідно Постанові КМУ № 373 від 17.04.19 року, субсидія та пільги в готівковій формі на поточний та наступний терміни призначається у разі відсутності у абонента заборгованості за житлово-комунальні послуги простроченої понад 3 –х місяців.
Наразі КП «Лубни-водоканал» передало для Управління соціального захисту населення інформацію щодо заборгованісті у абонентів-користувачів субсидіями та пільгами.
Наголошуємо, що в разі наявної понад з місяці заборгованості, субсидіанти втрачають право на отримання субсидійної допомоги від Держави. При наявності боргів у абонента - пільговика, змінюється форма відшкодування пільг, тобто подальші виплати будуть проводиться у безготівковій формі через АТ «Ощадбанк».
Тому важливо, щоб у одержувачів житлової субсидії та пільг була відсутня просрочена заборгованість, сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн.).
Тож звертаємось до лубенців з проханням терміново оплатити за послуги КП «Лубни-водоканал», щоб не втратити право на отримання субсидій та пільг.
Для отримання інформації по стану заборгованості Ви можете звернутися особисто у відділ збуту КП «Лубни-водоканал» у приймальні для абонентів дні ( понеділок, середа, п”ятниця) або ж отримати інформацію за телефонами :6-22-80 та 066-016-94-44

ДО УВАГИ

КП «Лубни-водоканал» інформує, що відповідно до вимог ст.12 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", який вступив у силу 01.05.2019 року(далі Закон), та п.6 "Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690, надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.

Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України. 

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого   водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого   водовідведення» затверджено наступні моделі типових договорів: 

-типовий договір з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем);

-типовий договір з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (без обслуговування внутрішньобудинкових систем);

-типовий договір з індивідуальним споживачем у будівлі, приміщення якої є самостійними об'єктами нерухомого майна, про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

-типовий договір з колективним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

-типовий колективний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

Вибір моделі організації договірних відносин та укладення відповідного договору із КП «Лубни-водоканал» безпосередньо впливає на структуру рахунку за надані послуги споживачу.

Якщо співвласники багатоквартирного будинку самостійно не оберуть одну з моделей організації договірних відносин з виконавцем відповідної комунальної послуги, в таких будинках зі споживачами будуть укладені індивідуальні договори про надання комунальної послуги.

 

Більшість мешканців багатоквартирних будинків міста, які вже визначилися із моделлю договірних відносин та підтвердили своє рішення протоколом загальних зборів співвласників будинку, обрали Договір з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення ( без обслуговування внутрішньо будинкових систем).

 

Пропонуємо ознайомитись з уточненою моделлю даного договору :

 

ДОГОВІР

 

Для мешканців приватного сектору також є модель Договору з індивідуальним споживачем у будівлі, приміщення якої є самостійними об’єктами нерухомого майна, про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

 

Пропонуємо ознайомитись з уточненою моделлю даного договору :

 

ДОГОВІР

 

КП «Лубни-водоканал» звертається з проханням до споживачів – мешканців багатоквартирних житлових будинків та мешканців приватного сектору реалізувати своє право щодо обрання моделі договірних відносин з підприємством та повідомити про цей вибір у спосіб визначений законодавством. 

 

Не зволікайте з укладенням договорів на отримання послуг з водопостачання та водовідведення, щоб мати змогу й надалі отримувати послуги КП «Лубни-водоканал» відповідно вимог чинного законодавства.

 

Чекаємо Вас у відділі збуту КП «Лубни-водоканал» для укладення договорів на послуги з водопостачання та водовідведення.

 

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

 

До уваги пільговиків та одержувачів житлових субсидій!

З метою забезпечення своєчасного нарахування та виплати житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг з початку опалювального періоду органами соціального захисту населення області наразі проводиться підготовча робота.

Просимо звернути увагу на слідуючі питання.

Для одержувачів пільг на оплату житлово-комунальних послуг:

Відповідно до законодавства у разі призначення житлової субсидії пільги на оплату житлово-комунальних послуг не нараховуються протягом періоду отримання житлової субсидії.

Якщо за результатами розрахунку житлової субсидії її розмір має нульове значення пільги на оплату житлово-комунальних послуг нараховуються автоматично (без додаткового звернення).

Звертаємо увагу, у випадку, коли пільговиком була подана заява про припинення надання житлової субсидії на неопалювальний період, житлову субсидію на опалювальний сезон може бути призначено лише після подання до управління соцзахисту населення нової заяви та декларації. Прийом документів для призначення субсидії на опалювальний сезон розпочнеться з 1 жовтня поточного року.

Для одержувачів житлових субсидій:

З 1 жовтня 2020 року житлова субсидія домогосподарствам, які в неопалювальний період отримували субсидію, на опалювальний сезон буде розрахована автоматично (без додаткового звернення).

Директор Департаменту

соціального захисту населення

Полтавської облдержадміністрації

 

Людмила КОРНІЄНКО

ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ!

З липня 2020 року за адресою провулок А.Безроди № 3, розпочинає роботу виробничо-вимірювальна лабораторія по наданню послуг з повірки приладів обліку води КП «Лубни-водоканал». На повірку приймаються побутові лічильники діаметром умовного проходження 15 мм від юридичних та фізичних осіб.

 

Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», в січні 2019 року зроблено перерахунок та затверджено рішенням Лубенської міської ради вартість тарифів на послуги КП «Лубни-водоканал» по водопостачанню і вилучено з них витрати, пов’язані з повіркою індивідуальних засобів обліку води. Повірка засобів обліку холодної води стала платною, тобто, абоненти мають сплачувати за повірку лічильників за договірними цінами підприємствам, які надають такі послуги. Проводити повірку лічильників, після розпломбування представником КП «Лубни-водоканал», власник лічильника може в будь-якій уповноваженій організації, внесеній до Державного реєстру наукових метрологічних центрів (метрологічних центрів і повірочних лабораторій).

Як правило, для лічильників води міжповірочний інтервал становить - 4 роки. Міжповірочні інтервали відображені у паспорті лічильників (нові прилади) або у Свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.

Якщо абонент втратив паспорт/свідоцтво, дізнатись про дату чергової повірки можна:

  • в «Особистому кабінеті» споживача на офіційному сайті КП «Лубни-водоканал»;
  • зателефонувавши до відділу збуту за телефонами       066-016-94-44 або 6-22-80

Також, відділ збуту КП «Лубни-водоканал» буде персонально повідомляти абонентів, квартирні лічильники яких підлягають періодичній повірці згідно графіку, про необхідність її проведення в межах міжповірочного інтервалу. Інформація про необхідність повірки лічильників друкується у квитанціях на оплату послуг КП «Лубни-водоканал».

Відповідно до чинного законодавства повірку лічильників треба провести не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу, встановленого для даного лічильника. КП «Лубни-водоканал» не має права проводити розрахунки по лічильниках з простроченим терміном повірки.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення…» квартирні засоби обліку беруться виконавцем послуги на облік шляхом пломбування. Опломбування та розпломбування лічильників проводиться представником КП «Лубни-водоканал».

Зверніть, будь ласка, увагу на те, що повірку лічильника можна проводити лише після розпломбування лічильника представником КП «Лубни-водоканал»!

 

                           Порядок проведення повірки засобів обліку води м. Лубни

Загальна схема дій у випадку, якщо термін експлуатації Вашого лічильника(ів) перевищив 4 роки виглядає наступним чином:

  1. 1.Якщо не було планового візиту контролера для фіксації поточних показників та розпломбування лічильника(ів) – з’явитися до КП «Лубни-водоканал» за адресою м.Лубни, вул. Авіаторська, 52, в відділ збуту та подати заяву на розпломбування лічильника(ів);
  2. 2.Дочекатися візиту контролера, який розпломбує лічильник(и) та складе акт, де зафіксовано дані лічильника(ів) на момент розпломбування;
  3. 3.Зняти лічильник(и) самостійно та принести їх до повірочної лабораторії (провулок А.Безроди, 3) при собі мати квитанцію, яка підтверджує оплату за послугу по повірці та дотримуватись подальших інструкцій працівників підприємства.        
  4. 4.По закінченні повірки зайти до абонентського відділу та подати заяву на повторне опломбування лічильника(ів);
  5. 5.Встановити лічильник(и);
  6. 6.Дочекатися візиту контролера, який опломбує лічильник(и) та складе акт, у якому зафіксовано дані лічильника(ів) на момент опломбування.
  7. 7.Абоненти мають можливість замовити послугу бригади КП «Лубни-водоканал», що проводе роботи з демонтажу, повірки, монтажу та опломбуванню приладів обліку води;

Вартість послуги з періодичної повірки лічильника становить:

Згідно Наказу № 177-ОД від 22 травня 2020 року «Про введення тарифів на виконання платних послуг» по КП «Лубни-водоканал» повірка приладу обліку води коштує 115 грн.

Для спрощення процедури, можна скористатись послугами працівників водоканалу. В такому випадку, Вам необхідно лише подати відповідну заяву та оплатити послуги по демонтажу, монтажу, повірці та опломбуванню лічильника. Усі подальші кроки по повірці лічильника(ів) будуть виконані працівниками КП «Лубни-водоканал». З Вашого ж боку, необхідно забезпечити доступ до лічильника(ів) працівникам нашого підприємства, для розполомбування та демонтажу на державну повірку, а також, відповідно, для монтажу та перепломбування після повірки.

 

Вартість послуг по демонтажу та монтажу лічильника становить:

Згідно Наказу № 227-ОД від 07.07.20 року « Про введення тарифів на виконання платних послуг» по КП «Лубни-водоканал» демонтаж та монтаж засобів обліку ( населення) :

                                           1 лічильники – 316,00 грн.

                                           2 лічильники – 348,00 грн.

                                           3 лічильники – 383,00 грн.

                                          4 лічильника - 421,00 грн.

НАГОЛОШУЄМО!

 В жодному разі не знімайте лічильник(и) самовільно, без попереднього зняття пломби представником КП «Лубни-водоканал». Підтвердженням до розпломбування є Акт розпломбування , в якому зафіксовано поточні показники лічильника(ів). Звертаємо Вашу увагу, що без опломбування водоміру, показники будуть вважатися недійсними, а розрахунок буде проводитись відповідно до нормативів (норм) водоспоживання по кількості зареєстрованих осіб.

Розробка сайту та співпраця lubny.poltava.ua

Top
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #c6c688 #da2542 #29783d